برنامه عصری نو به تهیه کنندگی مرتضی میلانی در قالب آیتم های متنوع پخش می شود که یکی از آیتم ها در قالب نمایش اختصاص به ماجراهای خسرو ناصر دارد.
کد خبر: ۱۴۵۳۰۶۱

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه عصری نو در این باره توضیح داد: این برنامه عصرگاهی در قالب تفریحی و سرگرمی از گروه سلامت اجتماعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ به مدت یک ساعت و نیم روی آنتن رادیو سلامت می‌رود. گویندگی برنامه به عهده رویا کاظمی است.

همچنین امین ضیایی هم بازیگر آیتم نمایش برنامه است که شخصیت خسرو ناصر را به عهده دارد. وی ادامه داد: این آیتم نمایشی روایتگر ماجرا‌های خسرو ناصر است که دلال دارو است.

در قالب این آیتم نمایشی به مباحث سلامت اجتماعی می‌پردازیم. برنامه شامل آیتم‌های نمایشی است. در بخش فناوری حوزه سلامت، امین قاسمی فرع اطلاعات را در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد.

این تهیه کننده اشاره کرد: آیتم ژلوفن به پادکست و کتاب‌های موسیقی اختصاص دارد. آیتم حساس نشو به اخبار سلامت اجتماعی اختصاص دارد. در آیتم خلاقیت کارشناس در حوزه خانواده و فرزندپروری یک خلاقیت را آموزش می‌دهد. ارتباط تلفنی از دیگر بخش‌های برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها