درخواست شهردار یزد از دولت و مقامات کشور:

شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد

با توافق شهرداری یزد و اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد؛

تأمین سرانه های ورزشی، آموزشی و فضای سبز شهر یزد

یزد- در نشست شهردار یزد با مدیر کل راه و شهرسازی استان درخصوص تأمین سرانه های ورزشی، آموزشی و همچنین فضای سبز برخی از نقاط شهر یزد بحث و تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۱۴۵۳۳۶۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالقاسم محی الدینی درخصوص نشست با احسان خواجه رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان که با حضور عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر و محمد باقر پارسائیان عضو شورا برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه درباره سرانه هایی که به دلایلی در سال های اخیر در برخی از مناطق شهری از جمله شهرک دانشگاه امامشهر، مسکن های مهر، خیابان هجرت، شهرک ولی عصر(عج) در بلوار جانباز و نقاط دیگر أخذ نگردیده بود، تصمیم گیری شد.

شهردار یزد در مورد نحوه تأمین سرانه های ورزشی، آموزشی و همچنین فضای سبز این مناطق شهری، گفت: مقرر شد تا تخصیص این سرانه ها از محل برخی از زمین هایی که در اختیار دولت است انجام شود و با این اقدام مشکلات شهروندان در این خصوص کمبود فضاهای ذکر شده، مرتفع شود.

وی همچنین درباره موضوعات فی ما بین شهرداری یزد و اداره کل راه و شهرسازی استان، اظهار داشت: برخی از نقاط شهر نیز نیاز به تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری دارد که این اتفاق رقم خورد.

محی الدینی اظهار امیدواری کرد:  با تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری بتوانیم نسبت به آزادسازی های مورد نیاز در سطح شهر اقدام کنیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه صورت گرفته شهرداری با استانداری در سال ۱۴۰۰ ، گفت: مقرر گردید زمین ۱۰ هکتاری در محله پردیسان و مجاورت فرودگاه یزد که قبلاً در اختیار ستاد مدیریت بحران استان بوده، برای احداث بوستان و فضای سبز و همچنین احداث کاربری های مدیریت بحران در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

شهردار یزد تصریح کرد: به محض واگذاری زمین ۱۰ هکتاری از سوی اداره راه و شهرسازی، روند عملیات اجرایی احداث بوستان آغاز می شود تا شهروندان محله پردیسان از این ظرفیت استفاده نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها