رئیس بنیاد شهید میناب به همراه جمعی از کارکنان این بنیاد  با مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب دیدار کردند.
رئیس بنیاد شهید میناب به همراه جمعی از کارکنان این بنیاد با مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب دیدار کردند.
کد خبر: ۱۴۵۴۲۷۰

 رئیس بنیاد شهید میناب به همراه جمعی از کارکنان این بنیاد  با مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب دیدار کردند.


حضرت حجت الاسلام قدوسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار گزارش عملکرد حوزه کاری ارائه و برنامه ها و اهداف سازمانی در سال جاری ارائه دادند.


مهندس رادمهر در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تکریم و رسیدگی به امورات خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز در اولویت کاری باید باشد.


وی ضمن ارج نهادن به مقام والای خانواده معظم شهدا، افزود: حق خانواده شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگران بر گردن ما حقی است که با هیچ خدمتی ادا نخواهد شد و نهایت تلاش خود را در راستای رفع مشکلات این قشر در شهرستان بکار خواهیم گرفت.


رادمهر با بیان اینکه بنیاد شهید برای خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند تعامل و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها است، تصریح کرد: امیدوارم همه دستگاه‌های دولتی در چارچوب قانون به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کمک کنند و حقوق شهروندی ایثارگران را نیز در اداره‌ها لحاظ کنند. وی گفت: امنیت که ما داریم به برکت خون شهداست و همه ما مدیون خانواده های معظم و معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها