سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

بهمن ماه امسال 14 میلیون جوجه‌ریزی در مازندران انجام شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

جوجه ریزی 1.3 میلیون قطعه ای در بابل

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل از جوجه ریزی یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۵۲۰ قطعه ای در واحدهای مرغداری گوشتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۴۶۱۱

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، محسن آهنگری از جوجه ریزی یک میلیون و 324 هزار و 520 قطعه ای در واحدهای مرغداری گوشتی شهرستان بابل در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: با این تعداد جوجه ریزی بیش از سه هزار تن گوشت سفید تولید می شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  30 درصد افزایش تولید خواهد داشت.


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: این شهرستان دارای 150 واحد مرغداری گوشتی فعال، 11 مورد مرغ مادر گوشتی، 2 واحد جوجه کشی و یک واحد تخم گذار است.


این مسئول ضمن تقدیر از تولیدکنندگان و مرغداران این شهرستان، تصریح کرد، اخذ مجوز جوجه ریزی در واحدهای مرغداری گوشتی برای تمامی مرغداران الزامی است و مرغداران موظف به مراجعه به تعاونی شهرستان، ثبت اطلاعات و دریافت مجوز برای جوجه ریزی هستند.


 آهنگری با اشاره به اینکه اجرای این طرح به نفع تولید کننده، مصرف کننده و جامعه است، یادآور شد: اولويت خدمت رساني و ارائه تمامی نهاده ها به تمامي واحدهاي مرغداري فعال با مرغداري هايي خواهد بود که در سامانه برنامه ريزي ثبت اطلاعات کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها