کد خبر: ۱۴۵۴۷۱۵
اکنون که هوای سفر به اهواز و خوردن غذاهای لذیذ و دلچسب آن را در سر دارید، بلیط هواپیما اهواز را رزرو کنید و دلی از عزا درآورید. اهواز با زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری متعدد، گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند؛ اما لذت سفر را می‌توانید با چشیدن غذاهای خوش‌طعم و دلچسب، دوچندان کنید. با قدم‌زدن در این شهر جنوبی، عطر ادویه‌ها و بوی ماهی و ... مشامتان را قلقلک می‌دهد و شما را به رستوران‌های بی‌نظیر شهر می‌کشاند.





انواع رستوران‌های اهواز

در شهر جنوبی اهواز، انواع مختلف و متعددی از رستوران‌ها را خواهید دید که غذاهای متنوعی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. در رستوران‌های معروف و محبوب شهر، غذاهای اصیل ایرانی با عطر و بوی ادویه‌های جنوبی، سرو می‌شوند. انتخاب رستوران مناسب در سفر، یکی از بخش‌های مهم سفر به‌شمار می‌رود؛ چرا که ارتباطی مستقیم با سلامت شما دارد. به همین منظور تعدادی از رستوران‌های محبوب و سطح کیفی بالا را در ادامه معرفی می‌کنیم.



رستوران امپراطور

اگر می‌خواهید طعم لذیذ غذای خوش عطر و بوی جنوبی را در بام آسمان اهواز تجربه کنید، رستوران گردان امپراطور، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. رستوران گردان امپراطور، با ارائه بالاترین سطح کیفی غذا و موقعیت مکانی فوق‌العاده و منحصربه‌فرد، یکی از بهترین رستوران‌های اهواز محسوب می‌شود. این رستوران در طبقه هشتم یک ساختمان اداری قرار دارد؛ شما در این رستوران گردان می‌توانید زیبایی‌های شهر را در اطرافتان ببینید و از خوردن غذا لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، غذاهای دریایی، فست‌فودها، انواع سالادها و دسرها و ... با بالاترین کیفیت سرو می‌شود.



کاکتوس سبز

شاید با دیدن رستوران کاکتوس سبز، تصویری از کویر در ذهنتان نقش ببندد؛ اما اگر به این رستوران وارد شوید و نگاهی به منو آن بیندازید نظرتان تغییر می‌کند. رستوران کاکتوس با ارائه غذاهای ایرانی، بین‌المللی، فست‌فود و همین‌طور غذاهای دریایی، می‌تواند رستوران مورد علاقه شما باشد. فضا دورهمی و خانوادگی این رستوران، زوج‌ها و خانواده‌های بسیاری را به سمت خود می‌کشاند؛ به همین دلیل همیشه شلوغ و مملو از جمعیت است.



رستوران خیمه

رستوران خیمه، فضایی منحصربه‌فرد را برای مهمانان خود فراهم کرده است؛ در این رستوران تلفیقی از سرسبزی، موسیقی زنده و محیطی آرام را برای صرف غذا خواهید داشت. رستوران خیمه با طبخ ویژه غذاهای ایرانی به‌ویژه عطر و طعم غذاهای جنوبی، بر دیگر رستوران‌های اهواز برتری دارد. در این رستوران دو فضا باز و بسته تدارک دیده شده است تا در مکانی باب میلتان، غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.



کافه رستوران لئو

اگر به‌دنبال مکانی دنج و دلنشین برای خوردن غذای باب میلتان هستید، کافه رستوران لئو، بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. در این کافه‌رستوران می‌توانید سالاد سزار، لازانیا و نیمرو مخصوص لئو را میل کنید؛ همچنین می‌توانید از خوردن صبحانه، ناهار و شامتان نیز در این کافه‌رستوران، لذت ببرید. با انتخاب کافه‌رستوران لئو، علاوه‌بر اینکه می‌توانید از پارکینگ اختصاصی، امکانات و خدمات ویژه آن برخوردار شوید، برخورد بسیار خوب و محترمانه کارکنان آن نیز، تحسین‌برانگیز است.



کافه کنجد

کافه کنجد، یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین کافه‌های اهواز به‌شمار می‌رود که با فضا دوست‌داشتنی، طعم دلچسب نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌عطر جنوبی، شبی به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. ممکن است قیمت منو غذا کافه کنجد، نسبتا گران باشد؛ اما با یک‌بار تجربه، مهمان همیشگی آن خواهید شد. این کافه با طراحی خاص خود، در حاشیه پیاده‌روی نیز، فضایی برای نشستن و وقت‌گذرانی مهمانان خودف تدارک دیده است.





سفره‌خانه آب و آتش

اکنون که سخن از کباب و غذای مورد علاقه ایرانی‌ها به میان آمد، سفره‌خانه آب و آتش را از دست ندهید. در این رستوران می‌توانید از خوردن انواع کباب و خوراک‌های خوش‌طعم، کباب کوبیده، کباب بختیاری، شیشلیک، ماهی کباب، چلوکباب برگ، چلو دیگی و ... لذت ببرید. این کباب‌ها توسط آشپزان حرفه‌ای تهیه و برای مهمانان سرو می‌شود.



خانه کباب مهمان

اکنون که به اهواز سفر کرده‌اید، حتما خود را به خانه کباب مهمان دعوت کنید. در این رستوران برخلاف نام آن، تنها کباب سرو نمی‌شود؛ بلکه انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی در کنار پیش‌غذا، نوشیدنی‌ها و دسرها سرو خواهد شد.



کافه‌رستوران زهره

کافه و رستوران زهره، ترکیبی از رستوران سنتی و مدرن است که با فضایی دنج، غذاهایی گرم و موسیقی زنده، لذتی فراتر از خوردن یک غذا را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این کافه‌رستوران، با تقسیم کافه و رستوران خود به دو بخش مجزا با دکوراسیونی متفاوت، تلفیقی جذاب و متفاوت از چیدمان سنتی و مدرن را، به‌وجود آورده است. این خلاقیت در ایجاد دکوراسیونی منحصربه‌فرد، این کافه‌رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های اهواز تبدیل کرده است.



رستوران قصر ضیافت

طراحی زیبا و باشکوه رستوران قصر ضیافت، فضایی مجلل را برای پذیرایی از مهمانان فراهم می‌کند. این رستوران به سبک عربی و سنتی طراحی و چیدمان شده است؛ همچنین سینی‌های خوش‌طعم و خوش‌رنگ و لعاب آن، هوش از سر مهمانان می‌برد. توصیه می‌شود حتما در این رستوران سینی مخصوص قصر ضیافت را سفارش دهید؛ در این سینی غذاهای لذیذی مانند چلو، کوبیده، جوجه، مفتح و ... تدارک دیده شده است. همچنین از غذاهای معروف این رستوران، می‌توان به کباب شیشلیک، ته‌چین مرغ، قلیه میگو، دیزی و پیتزا اشاره کرد.

این مجموعه دارای دو شعبه است که شعبه اصلی آن، روبه‌روی پارک شهربازی اهواز قرار دارد. این رستوران در سه طبقه با چیدمانی ویژه، به‌وسیله صندلی و تخت‌های سنتی طراحی شده است. اگر چه برای صرف غذاهای قصر ضیافت، باید مبلغ بالایی را پرداخت کرد؛ اما این رستوران با میزبانی بی‌نظیر خود، به‌همراه پخش موسیقی‌های دلنشین، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای مهمانان خود رقم می‌زند.



کافه‌رستوران گاراژ

کافه‌رستوران گاراژ یکی از رستوران‌های جوان‌پسند اهواز به‌شمار می‌رود که باب قرارهای دو نفره و دورهمی‌های کوچک است. در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود؛ اما سکوت و آرامش آن، وجه تمایز این رستوران با دیگر کافه‌رستوران‌های شهر شده است. چیدمان مدرن و ساده، تابلوهای خیره‌کننده و منو خوش‌طعم آن، دلایلی برای بازگشت دوباره شما خواهند بود. در این رستوران دیواری از امضاهای افرادی را می‌بینید که به این رستوران آمده‌اند و خطی از خود برجای گذاشته‌اند؛ اکنون که گذرتان به این رستوران افتاده است، بد نیست دلنوشته‌ای بر دیوار این رستوران به یادگار، بنویسید.





با فلای تودی سری به رستوران‌های شهر اهواز بزنید

اکنون که قصد سفر کرده‌اید برای تجربه این سفر پر ماجرا، بلیط هواپیما اهواز را از وب‌سایت معتبر فلای تودی خریداری کنید. فلای تودی امکان رزروی آسان و سریع را برای شما فراهم می‌سازد؛ همچنین با ارائه خدمات ویژه خود، شما را تا پایان سفر همراهی خواهد کرد. این وب‌سایت با پشتیبانی 24 ساعته، به حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شما می‌پردازد؛ اکنون در صورت هرگونه سوال و ابهامی در ارائه خدمات، با ما تماس بگیرید تا پاسخگو نظرات و پیشنهادات شما باشیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها