یزد- احمد وحیدی گفت: وزیر کشور در بازدید از غرفه استان یزد از ابتکار عمل و خلاقیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در معرفی فرصت های سرمایه گذاری قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۴۵۴۸۲۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اظهار داشت: وزیر کشور در بازدید از غرفه استان یزد ششمین نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ IRAN EXPO  از ابتکار عمل و خلاقیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در معرفی فرصت های سرمایه گذاری و همچنین تلاش  این مرکز در جلب و جذب سرمایه گذاری قدردانی کرد.

احمد وحیدی افزود: این شیوه باید برای سایر استان ها الگو شود تا آنها بتوانند فرصت های سرمایه گذاری خود را بهتر معرفی کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ IRAN EXPO فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان در قالب کیف سرمایه گذاری معرفی شده است.

سعید نورایمانی افزود: در این کیف 135 مجوز بی نام و آماده سرمایه گذاری استان با تضمین زیرساخت های لازم وجود دارد.

به گفته وی این نمایشگاه با حضور رئیس جمهور و شرکت بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی هشتم اردیبهشت ماه در محل نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت و تا 12 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت:  در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذاری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه شده است.

نورایمانی ادامه داد: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران باید نسبت دریافت مجوز و انتقال سرمایه های خود اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها