سردار جلالی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

لبخند دستگاه دیپلماسی در مذاکرات به پشتوانه قدرت نظامی کشور است

نشست کمیته‌های پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی در حالی دیروز در محل وزارت کشور برگزار شد که وزیر اطلاعات در این نشست گفت: برخی صحبت‌های تخریبی و کوبیدن دولت متاثرکننده است؛ 16سال همدیگر را کوبیدیم چه عاید کشور شد؛ این دولت دنبال کوبیدن این و آن نیست.
کد خبر: ۶۵۳۶۲۳

به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی افزود: برخی از یک جناح مقابل دولت می‌ایستند و آن را به جناح دیگر منتسب می‌کنند که این رویکرد اشتباه است.

وی اضافه کرد: ما گفته‌ایم در وزارت اطلاعات نیز باید با طبیعت و طبع نظام حرکت کنیم نه آن‌که با تب نظام حرکت شود. وزیر اطلاعات خواستار یکی بودن و همصدایی شد و گفت: یک صدا اگر از ایران خارج شود بهترین پدافند غیرعامل خواهد بود.

وزیر کشور هم در این نشست، با تاکید بر این‌که رضایتمندی مردم بالاترین عنصر امنیتی است، گفت: اگر بتوانیم رضایت مردم را در حوزه‌های مختلف جذب کنیم از مصونیت برخوردار هستیم. عبدالرضا رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: محوری‌ترین موضوع در پدافند غیرعامل مردم هستند و اگر بتوانیم مردم را به عنوان عامل پدافند قرار دهیم، موثرترین نکته محسوب خواهد شد. وزیر کشور تاکید کرد: همه هدف ما باید ایجاد احساس امنیت برای مردم باشد و البته این بین ما و مردم به صورت مشارکتی است. این رضایتمندی در نتیجه کارآمدی حاصل می‌شود و برای رضایتمندی باید کارآمدی در حوزه‌های عمومی را بالا برد.

معاون اول قوه قضاییه نیز در این نشست با تاکید بر این‌که باید زمینه‌ها و بسترهایی که دشمن از طریق آن افراد را دچار غفلت می‌کند مورد توجه قرار داد، گفت: سیستم باید طوری تنظیم شود که افراد موفق به سوءاستفاده نشوند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با اشاره به انفجار سفارت ایران در لبنان یادآور شد: حوزه‌هایی که دشمن مدنظر قرار داده، بسیار وسیع و با روش‌های مختلف و پیچیده است. وی یادآورشد: حرکت ما باید برخوردار از جزمیت علمی باشد و از حرکات زودرس خلع‌الساعه و لحظه‌ای بپرهیزیم. همچنین ضمن دوراندیشی و پیشینه تحقیقات موضوعی، باید عزمی جدی داشته باشیم.

نایب‌رئیس مجلس نیز دیگر سخنران این نشست بود که گفت: امروز در عرصه دفاعی در کشور ما کارستانی شکل گرفته که آمریکا نمی‌تواند برضد ما از ابزار نظامی استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها