کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:

انتقال سفارت آمریکا به قدس رسمیت بخشیدن به اشغالگری است

یک استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به تصمیم دولت ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت:انتقال سفارت آمریکا به قدس بدترین اتفاق برای دنیای اسلام خواهد بود چرا که این کار رسمیت بخشیدن به اشغالگری رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵۹
انتقال سفارت آمریکا به قدس رسمیت بخشیدن به اشغالگری است

دکتر نوذر شفیعی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:متاسفانه دولت ترامپ و رژیم صهیونیستی در پرتو واژه «ایران هراسی» توجه کشورهای اسلامی را از اصل مسئله دنیای اسلام منحرف کرده اند تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در صدد است اسرائیل را از تهدید اول جهان اسلام خارج کند افزود:اکنون تهدید اصلی برای جهان اسلام تجاوزات سرزمینی رژیم صهیونیستی و حمایتهای آمریکا از آن می باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تاکید کرد:آمریکا از طریق رسانه های غربی و صهیونیستی دهان کشورهای اسلامی را می بندد و به گونه ای القا می کنند که اسرائیل تهدیدی برای جهان اسلام نیست، بطوری که کشوری مانند عربستان سعودی، جمهوری اسلامی ایران را که حامی اصلی مسلمانان جهان است تهدید اصلی تلقی می کند.

وی تاکید کرد:یکی دیگر از اهداف آمریکا در انتقال سفارت به بیت المقدس این است که دنیای اسلام را رودر روی هم قرار دهند.

دکتر شفیعی با هشدار به کشورها و ملتهای اسلامی در باره خطرات به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت:اگر دنیای اسلام در برابر اقدام دولت آمریکا مبنی بر انتقال سفارت به بیت المقدس نایستد ، قبله نخست مسلمانان کاملا از دست خواهد رفت و دیگر مسلمانان آنچه را که از دست می دهند هرگز نخواهند توانست از طریق مذاکره به دست آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها