نیکلاس کیج قصد بازنشستگی دارد. او این کار را در آینده نزدیک خواهد کرد. بازیگر 54 ساله سینما در گفت‌وگویی با نشریه هالیوود ریپورتر خبر داد که بزودی کار بازیگری را کنار خواهد گذاشت. به گفته کیج: «در حال حاضر، من یک بازیگر هستم که جلوی دوربین، در نقش کاراکترها و شخصیت‌های متنوعی بازی می‌کنم، اما نمی‌توانم برای همیشه این کار را انجام دهم. بالاخره یک روز باید از این حرفه کناره‌گیری کنم. خودم فکر می‌کنم طی سه تا چهار سال آینده این اتفاق بیفتد، اما بعد از آن با دنیای سینما خداحافظی نخواهم کرد. رها کردن بازیگری به معنی خانه نشینی و دوری از دنیای سینما نیست. بعد از بازنشستگی، می‌خواهم سراغ کارگردانی فیلم‌ها بروم. همیشه دلم می‌خواست پشت دوربین باشم و هدایت بازیگران را به‌عهده بگیرم. قصد دارم این آرزویم، رنگ واقعیت بگیرد.»
کد خبر: ۱۱۳۹۹۵۹

نیکلاس کیج در شرایطی بحث بازنشستگی خود را مطرح کرده، که حداقل هشت فیلم سینمایی را در مقام بازیگر در دست تولید و اجرا دارد! او هماکنون در حال بازی در یکی از آنهاست و بقیه در دستور ساخت قرار دارند. از مطرحترین این فیلمها، میتوان به درام سرقتی «211» و «بین دنیاها» اشاره کرد. اولی درباره یک سرقت بزرگ بانک است که در مسیر غلطی میافتد و دومی، یک اکشن دلهرهآور به حساب میآید. کیج همچنین در قسمت دوم انیمیشن کامپیوتری «کرودها» هم به جای یکی از دو شخصیت اصلی داستان حرف خواهد زد. داستان این کمدی اکشن خانوادگی در عصر حجر اتفاق میافتد و درباره خانوادهای است که تلاش دارد خودش را با وضعیت سخت زندگی در آن دوران وفق دهد.

این بازیگر مدتی قبل در یک گفتوگو اعلام کرد هیچ وقت اکشن ابرقهرمانانه «گوست رایدر» خود را دوست نداشت. این فیلم سال 2007 ساخته شد و سال 2012 صاحب قسمت دومی هم شد. برعکس قسمت اول که فروش خوبی در جدول گیشه نمایش کرد، دومین قسمت آن با استقبال تماشاگران روبهرو نشد. گفته میشود تهیهکنندگان فیلم بهدنبال تولید قسمت سوم و احیاشده این مجموعه اکشن کمیک استریپی بودند، اما عدم همکاری کیج با آنها، فعلا این پروژه را متوقف کرده است. احتمال دارد قسمت تازه فیلم، با حضور بازیگر جوانتر دیگری وارد مرحله تولید شود.

کیج سومین فرد از خانواده کاپولاست که وارد دنیای کارگردانی میشود. عموی بزرگ او فرانسیس فورد کاپولا در دهه 70 میلادی یکی از برجستهترین فیلمسازان روز سینما بود او بود که به نیکلاس کیج کمک کرد تا وارد دنیای سینما و بازیگری شود.

نیکلاس کیج اولینبار سال 1981 و با فیلم سینمایی تلویزیونی «بهترین دوران» وارد حرفه بازیگری شد. او در این فیلم با نام واقعی خود نیکلاس کاپولا بازی کرد، اما از آنجا که نمیخواست زیر سایه نام عموی خود باشد، خیلی زود نام هنری کیج را برای خود انتخاب کرد. سوفیا کاپولا دخترعموی او هم بیش از دو دهه است بهعنوان فیلمساز در هالیوود فعال است. کیج 70سال 1995 برای بازی در
«ترک لاسوگاس» اولین و تنها جایزه اسکار بهترین بازیگری خود را گرفت. بازی در اکشنهای خوش ساختی مثل «صخره»، «تغییر چهره» و «هواپیمای حامل محکومین» در دهه 90 میلادی، نام کیج را در سطح وسیعی مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها