با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر؛

کشف بیش از ۴۹ کیلو گرم حشیش در دنا

بیش از ۴۹ کیلو گرم حشیش در شهرستان دنا کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۳۵۶۴۰۴

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده انتظامی  استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۴۹ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش از یک خودروی سواری در محور یاسوج- اصفهان خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا با هماهنگی مرجع قضائی در محور یاسوج- اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

سردار مصطفایی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین بازرسی این محور به یک خودروی سواری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این خودروی سواری مقدار ۴۹ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل و خودروی حامل مواد مخدر نیز به پارکینگ منتقل شد، ادامه داد: مردم پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارش‌های خود در رابطه با فعالیت قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها