مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

تاکید برتغییر وضعیت استخدامی ایثارگران در ادارات دولتی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:دستگاههای اجرایی باید هرچه سریع تر نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۷۶۵۹۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

دکترسلیمان رستمیان  در نشستی که با حضور خبرنگاران در آستانه روز ۲۶ مرداد ماه سالگرد  بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند. وی با بیان اینکه اشتغال یکی از مشکلات جامعه امروز است، گفت: از زمان ابلاغ این مصوبه تاکنون ۲ هزار و ۶۲۱ نفر رسمی شده اند.

رستمیان در ادامه با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، افزود: استان البرز از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه جهاد و شهادت پیشرو بوده به طوریکه در این مدت پنج هزار و ۲۵۰ شهید تقدیم کرده ضمن اینکه در استان ۱۳ هزار جانباز و یک هزار و ۵۴ آزاده دوران دفاع مقدس داریم.

رستمیان گفت: آزادگان در دوران اسارت خود در عراق نماد مقاومت، شجاعت و پایمردی بودند و در زندان های رژیم بعث حماسه خلق کردند به طوریکه تعدادی از این آزاده ها در دوران اسارت و زیر شکنجه های بعثیان به شهادت رسیدند.

وی ۲۹ مرداد ماه را یک روز تاریخی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاده و آزادگان دانست و اظهار داشت: موضوعی که به آزاده های ما ارزش داد مکتبی است که در آن پرورش یافته و نگاهی است که به محیط اسارت داشتند.

وی در ادامه به برنامه های مناسبتی گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس دستور رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بایستی تمام دستگاه های اجرایی برای تجلیل از آزادگان برنامه هایی در روز ۲۶ مرداد ماه داشته باشند.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها