گفت‌وگو با آیت‌ا... عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری

هویت ملت ایران حسینی است

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبر۲۴:

دیدارهای طلاب با رهبر انقلاب، الهام‌بخش و حرکت‌آفرین بوده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دیدارهای طلاب و روحانیون با رهبر انقلاب همواره الهام‌بخش، نشاط‌آور، امیدساز و حرکت‌بخش برای حوزه‌های علمیه بوده و مسیر آینده را روشن می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دیدارهای طلاب و روحانیون با رهبر انقلاب همواره الهام‌بخش، نشاط‌آور، امیدساز و حرکت‌بخش برای حوزه‌های علمیه بوده و مسیر آینده را روشن می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۶۲۱۲

آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبر۲۴ گفت: دیدار رهبری  با طلاب با توجه به تجربه طولانی و ممتد قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب در دوران امام خمینی(ره) و در زمان ۳۴ سال دوران مرجعیت و ولایت خود و از طرف دیگر برخورداری از نگاه جامع به اسلام و مقتضیات زمان همچنین آشنایی با آسیب‌ها، چالش‌ها و نقاط ضعف و نقاط قوت، راهبردها، بایدها و نبایدهای متناسب با عصر حاضر در شتاب‌بخشی به تحقق حاکمیت دین، دیدار تاریخی و تحول‌آفرین بود.

وی افزود: این دیدار در عرصه شناخت ابعاد گفتمان انقلاب اسلامی و حرکت‌بخشی و ایجاد بسترهای لازم برای نقش‌آفرینی در صحنه از زبان رهبر انقلاب، بسیار موثر بود و در ضمن تجدید عهد و پیمان و میثاق با ولایت نیز بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: در دیدار سال ۸۹ رهبر انقلاب با طلاب و روحانیون، ایشان در عرصه‌های گوناگون بایسته‌ها را به حوزویان و طلاب بیان و اتمام حجت کردند. طبعاً در این دیدار نیز ترسیم دوباره نقشه راه حوزه و روحانیت، بیانیه ماموریت حوزه‌های علمیه و روحانیت و نسل جوان حوزه‌ها بود.

وی ادامه داد: این دیدارها همواره الهام‌بخش، نشاط‌آور، امیدساز و حرکت‌بخش برای حوزه‌های علمیه است و مسیر آینده را روشن می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفت راهبرد اساسی بیانیه گام دوم که شامل علم و فناوری، اقتصاد قوی، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، خودکفایی، عزت‌آفرینی و کرامت‌بخشی به انسان و سبک زندگی اسلامی در آن گنجانده شده است، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه به ویژه جوانان حوزوی به عنوان موتور محرک برای پیشران انقلاب اسلامی در عرصه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی نیاز به تبیین و شناخت اقتضائات گفتمان انقلاب اسلامی دارند.

کعبی اظهار داشت: در طول ۴۴ سال فراز و نشیب نظام، شاهد سخت‌ترین هجمه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه این انقلاب جهانی بودیم. دشمنان از اصول مهم اقتدار نظام غافلند. نظام جمهوری اسلامی رهبری مقتدر و مدیری شجاع دارد که همواره در کوران هجمه‌های براندازانه دشمنان با آرامش نسبت به توطئه‌های آنان مقابله و نقشه‌های آن را به طور مستمر نقش بر آب می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها