رئیس اداره تبلیغات و مراسمات شهرداری اصفهان خبر داد:

احیای محورهای تاریخی اطراف میدان امام(ره)؛ محور تبلیغات جدید شهری

رئیس اداره تبلیغات و مراسمات شهرداری اصفهان گفت: احیای محورهای تاریخی اطراف میدان امام(ره) به عنوان محور تبلیغات شهری اصفهان در نیمه نخست دی‌ماه در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۴۳۸۲۶۱

 

جام جم آنلاین اصفهان؛ حسن کوشکیان با اعلام این خبر گفت: همزمان با آیین بهره‌برداری از گذر تاریخی و گردشگری آقانورالله نجفی، در تبلیغات محیطی شهرداری اصفهان به موضوع احیا و مرمت بافت تاریخی اطراف میدان امام(ره) پرداخته می‌شود.

او افزود: احیای حسینیه گلبندان، ساماندهی و کف‌سازی خیابان سپاه، ساماندهی بازار مخلص، بازار منجم، بازار حسن‌آباد و بازار چیت‌سازها، سنگ‌فرش و بدنه‌سازی کوچه‌های نور و صهبا، مرمت برخی از سقاخانه‌ها و تکمیل و اصلاح سیستم روشنایی میدان امام(ره) از جمله اقدامات سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت منطقه ۳ شهرداری اصفهان است که در این تبلیغات به آنها پرداخته شده است.

رئیس اداره تبلیغات و مراسمات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این تبلیغات به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با شعار «اگرچه نصف‌جهانی ولی جهان منی» از فردا بر روی بیلبوردهای شهری اصفهان، پیش چشم شهروندان اصفهانی قرار خواهد گرفت.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها