مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهوا خبر داد:

تولید ۱۵۵ هزار تن آسفالت در سال جاری

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز: 

فعالیت اتوبوس‌های برقی در بهشت آباد آغاز شد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: با همکاری سازمان تاکسیرانی اهواز، اتوبوس‌های برقی روزهای پنج‌شنبه در بهشت آباد فعال هستند. 
کد خبر: ۱۴۴۶۳۸۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین_خوزستان، میثم حبیبی شامگاه چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ در حاشیه نخستین نمایشگاه روایت خدمت (نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهرداری کلانشهر اهواز) در نشست خبری،اظهار کرد: بخش عمده وظایف محول شده به سازمان آرامستان ها در دوره جدید مدیریت شهری خدمت‌رسانی به زائرین است لذا علاوه بر اقدامات گذشته، برای بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی ریل گذاری جدیدی نیاز داشتیم.

 

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز با بیان اینکه این سازمان متولی حمل، دفن و تکفین اموات در اهواز و حومه است،تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت آرامستان بهشت‌آباد محدود شده است، محل جدیدی برای دفن اموات نیاز بود. آرامستان باغ فردوس به لحاظ جایگزین بهشت آباد از لحاظ زیرساختی دارای مشکلاتی است که برای بهسازی بستری به آن ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است و پیش بینی شده تکمیل آن یک سال زمان ببرد لذا تلاش شد تا آرامستان شهدای انقلاب که سال‌ها پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت احیا و بازسازی شود. 

 

وی اضافه کرد: برای انجام دادن یک کار اصولی، با پیگیری‌هایی که صورت گرفت یک هکتار از زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در مجاورت بهشت آباد در اختیار سازمان آرامستان‌ها قرار گرفته که تا سال آینده با نام باغ جنت اهواز و با رعایت اصول استاندارد به بهره‌برداری خواهد رسید؛ 

 

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: با توجه به افزایش تعداد اموات در ایام کرونا و عدم افزایش تعرفه خدمت‌رسانی، آرامستان‌ها به یک سازمان ورشکسته تبدیل شد که برای برون رفت از این شرایط، هزینه‌های پنهان احصا و ساماندهی شدند و تلاش شد یک انضباط مالی در سازمان ایجاد شود.

 

حبیبی با اشاره به همکاری با سازمان تاکسیرانی عنوان کرد: اتوبوس‌های برقی روزهای پنج‌شنبه در بهشت آباد فعال هستند. همچنین تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر نیز در راستای اقدامات فرهنگی فعالیت دارند.

 

وی افزود: ۲ مجموعه مسجد گلزار که نماد فرهنگی سازمان آرامستان‌ها است به یک المان برای اهواز تبدیل شده است، به گونه‌ای که همواره میزبان زائرین زیادی از سطح کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها