آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی:

روزانه ۶۳ بانو در غزه جان می‌بازند

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی آنروا اعلام کرد که روزانه ۶۳ بانوی فلسطینی در نوار غزه به شهادت می‌رسند.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل متحد آنروا آماری از شمار بانوان فلسطینی که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون و در جریان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند ارایه داد.

بر این اساس آژانس آنروا اعلام کرد که دست‌کم ۹۰۰۰ بانوی فلسطینی ساکن نوار غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی تاکید کرد که به صورت میانگین روزانه ۶۳ بانوی فلسطینی ساکن نوار غزه قربانی حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه می‌شوند و به شهادت می‌رسند.

این موسسه وابسته به سازمان ملل متحد تاکید کرد: در روز جهانی زن، بانوان غزه همچنان متحمل پیامد‌های جنگ وحشیانه در این باریکه می‌شوند.

پیش از این نیز «ریم السالم» گزارشگر سازمان ملل درباره خشونت علیه زنان طی اظهاراتی نسبت به وضعیت وخیم زنان فلسطینی ساکن نوار غزه هشدار داد.

گزارشگر سازمان ملل درباره خشونت علیه زنان تاکید کرد: وضعیت زنان فلسطینی یک آزمون است؛ آزمونی که جامعه بین‌الملل در آن ناکام بوده است.

همچنین السالم درباره وضعیت کنونی زنان فلسطینی ساکن نوار غزه گفت: زنان نوار غزه در سایه کمبود کمک‌ها در شرایطی غیر انسانی زندگی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها