مدیر کل بحران استانداری بوشهر خبر داد؛

ممنوعیت تفریحات دریایی تا 8 فروردین

با اعلام هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر ، از امروز تا 8 فروردین سواحل استان بوشهر و خلیج فارس مواج و متلاطم است.
کد خبر: ۱۴۵۰۰۶۵
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، کوروش دهقان مدیرکل بحران استان بوشهر با اعلام دریابست در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: تفریحات دریایی در سواحل استان تا پایان هشدار وضعیت نارنجی تا ۸ فروردین ممنوع است.
 
وی با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر گفت: بر این اساس از امروز تا 8 فروردین سواحل استان بوشهر و خلیج فارس مواج و متلاطم است.
 
دهقان با بیان اینکه سازمان هواشناسی سرعت وزش باد در استان بوشهر به ویژه بر روی دریا را تا 70 کیلومتر در ساعت اعلام کرده است افزود: در این شرایط ارتفاع موج دریا در خلیج فارس تا 3 متر افزایش می‌یابد که برای تفریحات دریایی خطرناک است.
 
مدیرکل بحران استان بوشهر از متوقف شدن فعالیت تفریحات دریایی در تمام سواحل استان خبر داد و بیان کرد: به سبب شرایط نامساعد جوی از امروز تا پایان 8 فروردین تمام تفریحات دریایی از جمله قایق‌سواری، شنا، استفاده از جت اسکی در طول ساحل استان بوشهر ممنوع است و دریابست اعلام می‌شود.
 
دهقان اضافه کرد: با توجه به بارش باران در استان بوشهر، امکانات لازم برای جلوگیری از هر گونه حادثه، پیش‌بینی شده و در این راستا سالن‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران اختصاص یافته است.
 
وی از آماده‌باش ستاد بحران استان بوشهر و دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد خبر داد و تصریح کرد: همه دستگاه‌های امدادی در آمادگی کامل برای ارائه خدمات رسانی به مهمانان نوروزی و مردم هستند و بازدیدهای مکرری از سواحل برای نظارت بر عملکرد تیم های امدادی انجام می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها