به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی به همت حوزه هنری خوزستان با ۲ تن از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه شعر و موسیقی انقلابی دیداری صورت گرفت.
کد خبر: ۱۴۵۲۶۸۹

جام جم آنلاین - خوزستان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور شهباز گهروئی، رییس حوزه هنری خوزستان مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از فعالین فرهنگی با علی زارعی رضایی از شاعران آیینی و مصطفی نیک پی از پیشکسوتان عرصه موسیقی دیداری صورت گرفت‌.

محمد شهباز گهروئی با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر و ادبیات انقلاب را سرمایه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور هنرمندان متعهد از برکات توجه به هنر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که توانستند به عنوان سفیران فرهنگی ایران اسلامی ارزش‌های ایرانی اسلامی و انقلابی را به دنیا نشان دهند.

رییس حوزه هنری خوزستان درادامه با تاکید برهم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای تولید آثار ارزشمند در حوزه هنر انقلاب بیان کرد: باید هر سازمانی متناسب با رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده دارد فعالیت کند و تقسیم کاری بین این نهادها صورت گیرد.

شهباز گهروئی با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به‌عنوان یک ارزش همواره مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: ضمن قدردانی از زحمات همه هنرمندان باتجربه، از تمامی اساتید عرصه هنر انقلاب می‌خواهیم که ما در مسیر درست پرورش هنرمند انقلابی راهنمایی و همراهی نمایند.

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با تاکید بر اینکه هنر انقلاب هنری متعهد است، گفت: امروز وظیفه هر هنرمند، تعهد و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید این رسالت را به‌ عنوان وظیفه خود ادا کند.

به گفته ی وی، بی شک نگاه اعتقادی هنرمندان باعث می‌شود آثار هنری متعهد و بر اساس ارزش های جامعه تولید شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها