در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی و سومین جشنواره مردم‌داری ایران؛

روابط عمومی فولاد مباركه تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانه‌ای» را به خود اختصاص داد

سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز و انجمن روابط عمومی آذربایجان‌شرقی، با حضور مدیران بخش خصوصی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش خصوصی و دولتی و اصحاب رسانه‌های استان در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۳۹۹۶
نویسنده بهروز فروغی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جعفر محرم‌پور؛ دبیر اتاق تبریز در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در مجموعه‌ها و سازمان‌ها، هدف از برگزاری این سمینار را تقویت نقش روابط‌عمومی‌ها به‌خصوص در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

وی گفت: در موارد متعددی شاهد استفاده تزیینی از عنوان روابط عمومی در بخش خصوصی و بخش دولتی هستیم، حتی در بسیاری از موارد در مجموعه‌های ما، بخشی به نام روابط عمومی وجود ندارد، این در حالی است که اگر روابط عمومی‌ها نباشند، خروجی تلاش‌های انجام شده در شرکت‌ها و مجموعه‌ها عبث خواهد ماند.

محرم‌پور گردش حجم عظیم اطلاعات و محتوا چه در حوزه دیداری و چه شنیداری را مدیون روابط عمومی‌ها دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به‌نوعی کار تصویرسازی از امور را انجام می‌دهند و هر فعل و انفعالی در مجموعه‌های تولیدی، کشاورزی، معدنی، بازرگانی و ... صورت بگیرد، بدون حضور روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست.

دبیر اتاق تبریز، هوش مصنوعی را یکی از چالش‌های مهم چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طی چند سال اخیر ما با مسیر عجیب و غریبی سر و کار داریم و تشخیص سره از ناسره کار آسانی نیست و این می‌تواند چالش جدی برای تولید محتوا به حساب بیاید.

وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما به ابزار هوش مصنوعی مجهز نشوند، شاید در آینده کارکرد خود را از دست بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها