در 6 بخش با حضور استاندار بوشهر برگزار شد؛

انتخاب روابط عمومی برتر ادارات استان

مراسم افتتاحیه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی سه‌شنبه (30 مهرماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد و علی‌اصغر کیا، حمید کارگر، مونا یوسفی و دکتر فخیمی به‌عنوان برگزیدگان تالیف و ترجمه در حوزه روابط عمومی انتخاب شدند.
کد خبر: ۶۰۸۹۹۱
معرفی برگزیدگان جشنواره علمی روابط عمومی کشور

به گزارش روابط عمومی نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم، امروز (30 مهرماه) با حضور باقر ساروخانی، پدر علم روابط عمومی ایران و دبیر کمیته علمی سمپوزیوم، هوشمند سفیدی، دبیرکل سمپوزیوم، محمدرضا رسولی، دبیر جشنواره برترین‌های روابط عمومی کشور و هوشنگ عباس‌زاده، کارشناس ارتباطات در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد و برگزیدگان جشنواره علمی روابط عمومی کشور معرفی شدند.

در این مراسم از علی‌اصغر کیا برای تالیف کتاب «روابط عمومی و جهانی شدن» و حمید کارگر به دلیل نگارش کتاب «نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات» تقدیر شد. همچنین لوح تقدیر این سمپوزیوم در حوزه ترجمه کتاب به مونا یوسفی و دکتر فخیمی برای کتاب «درک رسانه‌های اجتماعی» اهدا شد.

علی‌اصغر کیا در کتاب «روابط عمومی و جهانی شدن» با اشاره به روند پدید آمدن انقلاب فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی به تنیده شدن تجارت، فرهنگ، دانش و رسانه اشاره کرده و به نفوذ تکنولوژی‌های نوین ارتباطات مانند اینترنت و ماهواره در زندگی انسان‌های امروز پرداخته است. همچنین در این کتاب مساله بحران ناشی از استفاده از این فناوری‌ها در از دست رفتن اصالت‌های بومی مطرح و به نقش روابط عمومی‌ها در تبدیل تهدیدها به فرصت تاکید شده است.

حمید کارگر، نویسنده کتاب «نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات» در هفت فصل تلاش کرده تا هر رخداد یا کنش رسانه‌ای را از دریچه نظریه‌های ارتباطی بنگرد و با خط‌کش بایدها و نبایدهای رسانه و ارتباطات، آ‌ن‌ها را بسنجد. این کتاب مجموعه یادداشت‌هایی به‌شمار می‌رود که هم دغدغه‌ها و نگرانی‌های نویسنده درباره فضای امروز رسانه‌های کشور را دربرمی‌گیرد و هم پرسش‌هایی را درباره فضای رسانه‌ای با هدف رسیدن به فضای مطلوب شامل می‌شوند. ارتباطات، روزنامه‌نگاری، فضای مجازی، تبلیغات، روابط عمومی، رسانه و یادداشت‌های پراکنده عناوین فصل‌های کتاب را تشکیل می‌دهند.

مراسم اختتامیه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد و پس از آن ساروخانی، سفیدی و «کریستف گینیسی»، دبیر انجمن بین‌المللی روابط عمومی سخنرانی کردند. در این مراسم همچنین در حوزه پایان‌نامه دکترای ارتباطات از حمیدرضا مهرعلی و سمیرا کشانی و در حوزه مقاله از مینا نظری قدردانی شد.

نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی با موضوع روابط عمومی هوشمند، راهبردها، شیوه‌ها و ابزارها از امروز (30 مهرماه) آغاز شد و تا یکم آبان‌ماه ادامه دارد.

newsQrCode
برچسب ها: روابط عمومی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها