"جهان بخش تل اشکی" در نشست با معاون دادستان بوشهر؛

مسؤولان،فاضلاب شهر عالیشهر را دریابند

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اعلام کرد؛

بررسی وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، در تشریح این خبر در نشست با مجموعه رسا، عنوان کرد: پروژه نهضت ملی مسکن باید هرچه زودتر سرعت بیشتری بگیرد و موانع رفع شود.
کد خبر: ۱۴۵۵۵۴۷
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر؛ جهانبخش تل اشکی در جمع مجموعه شرکت رهاورد سازندگی آزادگان(رسا) گفت: اگر مردمی را میبینید که آورده ای دارند و تلاش می کنند خانه ای در عالیشهر بخرند نباید نا امید شوند.
وی گفت: شرکت عمران عالیشهر هرکاری از دستش بر می آید برای ادامه پروژه انجام می دهد و حتی اگر ایده ای دارید که می تواند به رشد و توسعه این پروژه کمک کند یا حتی اگر در شهر دیگر دیده‌اید و می شود اینجا پیاده‌اش کرد شرکت از انجام و گرفتن مجوز آن از شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کوتاهی نخواهد کرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهار داشت: هدف برگزاری این نشست برطرف کردن موانع انجام پروژه و پیشرفت آن است با توجه به رشد فیزیکی ۲۰درصدی پروژه درست نیست ۱ هزار و۲۷۲واحد، با موانع ساخت مواجه شود.
 
تل اشکی افزود: هرچه سریعتر موانع را رفع کنید تا شاهد پیشرفت پروژه باشیم و به قولمان برای تحویل سریعتر خانه ها به مردم عمل کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها